Social Icons

piątek, 23 stycznia 2015

#1

23.01.15 - data, która mam nadzieję, zapadnie wam w pamięci :)

Blog, który teraz odwiedzacie, nie będzie ani modowy, ani kosmetyczny, ani nic podobnego :)
Chciałbym tu pisać o rzeczach, które "siedzą" mi w głowie. O tym, co każdy wie, ale nikt tego nie powie ...
O absurdach i o tematach tabu. Chciałabym, abyście Wy, szanowni Czytelnicy, tworzyli ten tekst razem ze mną.Chce doprowadzić Was do śmiechu i zmusić do myślenia :)

Mam nadzieję, że odwiedzanie tego mojego "małego kącika", stanie się Waszą tradycją, z każdym dniem będzie przybywać i chętnie podsuwać mi pomysł na tekst, który przeczytalibyście z wielką chęcią ! 

Bo przecież wszystko jest (nie)idealne ...

Dziękuj za uwagę i zapraszam do czytania :)
N.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates