Social Icons

niedziela, 25 stycznia 2015

#3 BONUS GRAFICZNYH - Są dwa typy ludzi ...


"Są dwa typu ludzi ... " - seria dobrze znana wszystkim posiadaczom internetu.
W tym wpisie, zebrałam te najciekawsze ;)

Cola vs Pepsi - odwieczni rywale :o

Jedni patrzą na smak, inni na cenę. Co zrobisz ? Nic nie zrobisz ! :)


 Kiedy byłam mała na widok musztardy reagowałam "Bleeeeeeee" ,jednak przyznam się, że nadal tak jest.


Czekolada to przyjemność, która ma dwa oblicza :)

Tutaj nie mam zdania, bo moje pałaszowanie ciastka, zależy od nastroju :)



Denerwuje mnie jak ktoś je na łóżku, a okruszki na pościeli doprowadzają mnie do białej gorączki :)

Zwierzak to zwierzak :) Każdy jest wspaniały ! Czy to przyjacielski piesek czy słodki kociak ;)






















I tak moim drodzy Czytelnicy, świat jest pełen ciekawych ludzi, którzy różnią się od siebie wszystkim :D
Czasem gdy uczę się angielskiego lub niemieckiego, zastanawiam się czemu wszyscy ludzi na świecie nie mówię w tym samym języku ? Na to pytanie nikt nam nie odpowie, ale sądzę, że świat jest (nie)idealny i zawsze będzie miał dla nas jakieś przeszkody, związane nawet z wyborami ludzi ... ;)

Bo przecież wszystko jest (nie)idealne ...
N.
__________________________________________________________________
A Ty, do jakiego typu ludzi się zaliczasz ? :)
Chętnie poznam Twój wybór i opinie na temat tego wpisu ! :)

4 komentarze:

  1. fajny pomysł na posta :D
    Pozdrawiamy ! :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena, ketchup, odrywam nie gryzę, jem w łózku, uwielbiam psy choć mam dwa koty :P ciastka jem jak popadnie :P

    obserwuje i zapraszam do mnie :) http://szyszunia-life.blogspot.com/2015/01/life-rodzimy-sie-by-zyc-zyjemy-by.html

    OdpowiedzUsuń
  3. coca-cola, cena, ketchup, łamie czekolade, co do ciastek nie wiem, jem w łóżku :D
    Fajny pomysł na post!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na posta! Obserwuję :) Zapraszam do mnie: http://my-minnie-mouse.blogspot.com dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates